آیا مرحله 4 بیماری مزمن کلیه رژیم غذایی به اندازه کافی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا مرحله 4 بیماری مزمن کلیه رژیم غذایی به اندازه کافی

مرحله 4 بیماری مزمن کلیه به این معناست که عملکرد کلیه در حال حاضر به طور جدی آسیب دیده است. نشانه های مختلف مطمئنا کیفیت زندگی تاثیر می گذارد. یک رژیم غذایی سالم کمک خواهد کرد که کاهش روند پیشرفت بیماری و از بین بردن برخی از علائم تا حدی، با این حال، به اندازه کافی است؟

یک رژیم غذایی کم سدیم ممکن است لازم باشد برای کمک به درمان احتباس مایعات و کنترل فشار خون است. توصیه سدیم برای CKD 4 نفر 1.000-4.000mg / D بر اساس فشار خون، تعادل مایعات و عوامل مؤثر دیگر بر نیاز سدیم است.

محدود کردن پتاسیم ممکن است یا ممکن است برای بیماران مبتلا به CKD 4، که بستگی به تست های آزمایشگاهی لازم باشد. اگر تست های آزمایشگاهی نشان می دهد پتاسیم بیش از حد بالا است، محدود کردن مصرف خود را از غذاهای غنی از پتاسیم مانند سیب زمینی، پرتقال، موز، حبوبات، آجیل، محصولات گوجه فرنگی، و غیره سطوح بالای پتاسیم می تواند بسیار خطرناک است، اگر شما نمی توانید به خوبی با دارو و رژیم غذایی کنترل شده، در درمانگاه، در نظر گرفته درمان دیالیز.

CKD مرحله 4 به معنی کاهش شدید در عملکرد کلیه، است که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی دوم. برخی از بیماران مبتلا به CKD مرحله 4 ممکن است در حال حاضر در دیالیز بوده است. در حالی که الزامات مورد نیاز برای مصرف مایعات برای بیماران تحت دیالیز و بیماران تحت دیالیز متفاوت است. استقبال برای ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ما بیشتر در مورد شرایط خود را بگویید، تا آن را بر روی دیالیز بوده است و چگونه در مورد حجم ادرار در 24 ساعت، و غیره، تجزیه و تحلیل کارشناسان ما کمک خواهد کرد وضعیت آنها و سپس شما مشاور پزشکی مناسب ظرف مدت 48 ساعت به من بدهید.

0.6grams مصرف پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن توصیه می شود هنگامی که سطح GFR کمتر از 25، و یا عملکرد کلیه در حدود 25٪ از نیمی از پروتئین خود deja.La باید از مواد غذایی آمده پروتئین با کیفیت بالا مانند تخم مرغ، شیر، گوشت بدون چربی، ماهی، مرغ و پرندگان، و غیره

رژیم غذایی سالم به تنهایی برای بیماران مبتلا به CKD مرحله 4، آنچه آنها واقعا می خواهید یک روش درمانی موثر است که ممکن است صرفه جویی در کلیه های آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه کمک کافی نیست. امروز، استفاده از کلینیک پزشکی درمانی چینی به ارمغان می آورد امید تازه برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، و امیدواریم که شما می توانید از آن را یاد بگیریم و از آن بهره مند شوند. اگر می خواهید به دانستن بیشتر در مورد درمان های طبیعی از نارسایی کلیه و موفقیت داستان، بروید و با یک دکتر مشورت آنلاین، ما خوشحال به کمک هستند.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، رژیم غذایی بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: